loading...

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل تعميرات پرينتر تعمير چاپگر پرينتر دستگاه كپي ترخيص كالا ماشين هاي اداري

بازدید : 238
11 زمان : 1399:2

پس از صدور راي فيفا مبني بر محروميت چهار ماهه مهدي طارمي و همين‌طور محروميت باشگاه پرسپوليس از دو پنجره نقل و انتقالات با توجه به مستنداتي كه وجود دارد قرار بر اين است باشگاه پرسپوليس رسما طي نامه‌اي به اين راي اعتراض كرده

پس از جلسه مديرعامل باشگاه پرسپوليس و رياست فدراسيون فوتبال قرار است اين باشگاه لايحه دفاعي خود در اعتراض به راي صادره را به دادگاه CAS ارائه كرده و درخواست بررسي مجدد حكم را بكند.

۳- از ديگر مواردي كه باشگاه پرسپوليس مي‌تواند در لايحه اعتراضي‌اش به آن اشاره كند، بحث دريافت مبلغ قرارداد
كي‌روش در بازي مقابل روسيه برخلاف بازي با توگو به بازيكنان اصلي خود ميدان داد و با تيمي به ميدان رفت كه اكثر آنها در تركيب اصلي براي جام‌جهاني خواهند بود. نكته اين تركيب اصلي درون دروازه بود. جايي كه بيرانوند به روال تمام بازي‌هاي قبلي تيم ملي درون دروازه گرفت.يك تيم ملي به رغم چند اشتباه اين دروازه‌بان در بازي‌هاي اخير، شايعاتي كه در مورد احتمال نيمكت‌نشيني او بوجود آمده بود را فعلا تكذيب كرديك تيم ملي به رغم چند اشتباه اين دروازه‌بان در بازي‌هاي اخير، شايعاتي كه در مورد احتمال نيمكت‌نشيني او بوجود آمده بود را فعلا تكذيب كرد. در بيرانوند و در كل خبري از عليرضا حقيقي، دروازه‌باني كه از او به عنوان گزينه جانشيني بيرانوند نام برده شده . در بازي مقابل توگو كه تيم با تركيب ذخيره به ميدان رفته بود حامد لك درون دروازه ايستاد و در اين بازي هم بيرانوند و در كل خبري از عليرضا حقيقي، دروازه‌باني كه از او به عنوان گزينه جانشيني بيرانوند نام برده شده
از سوي طارمي است. مهاجم جوان پرسپوليس با وجود اينكه قرارداد خوبي با باشگاه تركيه‌اي به امضا رسانده بود اما حتي يك يورو هم از اين باشگاه دريافتي نداشته است.
ايسنا: پس از صدور راي فيفا مبني بر محروميت چهار ماهه مهدي طارمي و همين‌طور محروميت باشگاه پرسپوليس از دو پنجره نقل و انتقالات، علي‌اكبر طاهري طي جلسه‌اي با مهدي تاج راهكارهاي قانوني موجود براي اعتراض به اين راي را بررسي كردند. با توجه به مستنداتي كه وجود دارد قرار بر اين است باشگاه پرسپوليس رسما طي نامه‌اي به اين راي اعتراض كرده و خواستار بررسي موضوع در دادگاه عالي ورزش (CAS) شود.
۱- با توجه به اينكه در ۲۵ تير ۱۳۹۵ در كشور تركيه كودتا شكل گرفت و ناامني زيادي در اين كشور ايجاد شد، مهدي طارمي در همان شب كودتا با مراجعه به سفارت ايران در اين كشور خواستار بازگشت به ايران شده است.
۳- از ديگر مواردي كه باشگاه پرسپوليس مي‌تواند در لايحه اعتراضي‌اش به آن اشاره كند، بحث دريافت مبلغ قرارداد از سوي طارمي است. مهاجم جوان پرسپوليس با وجود اينكه قرارداد خوبي با باشگاه تركيه‌اي به امضا رسانده بود اما حتي يك يورو هم از اين باشگاه دريافتي نداشته است.
مسئولان سفارت هم بلافاصله مقدمات سفر مهاجم پرسپوليس به ايران را فراهم كردند تا مهدي طارمي به خاطر ناامني‌هايي كه در تركيه وجود داشت به ايران باز گردد.
شايد اين يكي از دلاي
كي‌روش در بازي مقابل روسيه برخلاف بازي با توگو به بازيكنان اصلي خود ميدان داد و با تيمي به ميدان رفت كه اكثر آنها در تركيب اصلي براي جام‌جهاني خواهند بود. نكته اين تركيب اصلي درون دروازه بود. جايي كه بيرانوند به روال تمام بازي‌هاي قبلي تيم ملي درون دروازه گرفت.يك تيم ملي به رغم چند اشتباه اين دروازه‌بان در بازي‌هاي اخير، شايعاتي كه در مورد احتمال نيمكت‌نشيني او بوجود آمده بود را فعلا تكذيب كرديك تيم ملي به رغم چند اشتباه اين دروازه‌بان در بازي‌هاي اخير، شايعاتي كه در مورد احتمال نيمكت‌نشيني او بوجود آمده بود را فعلا تكذيب كرد. در بازي مقابل توگو كه تيم با تركيب ذخيره به ميدان رفته بود حامد لك درون دروازه ايستاد و در اين بازي هم بيرانوند و در كل خبري از عليرضا حقيقي، دروازه‌باني كه از او به عنوان گزينه جانشيني بيرانوند نام برده شده . در بازي مقابل توگو كه تيم با تركيب ذخيره به ميدان رفته بود حامد لك درون دروازه ايستاد و در اين بازي هم بيرانوند و در كل خبري از عليرضا حقيقي، دروازه‌باني كه از او به عنوان گزينه جانشيني بيرانوند نام برده شده
ل مهم و برگ برنده پرسپوليس در دادگاه CAS همين موضوع باشد، چرا كه بر اساس قوانين بين‌المللي اگر در يك كشور ناامني صورت بگيرد افراد خارجي كه تحت قرارداد باشگاه‌ها هستند مي‌توانند بي‌قيد و شرط آن كشور را ترك كنند.
۲- در قرارداد مهاجم پرسپوليس با باشگاه ريزه‌اسپور آمده بود، مهدي طارمي تنها پس از صدور ITC‌ از سوي باشگاه پرسپوليس رسما بازيكن اين طراحي سايت باشگاه مي‌شود اما تا زماني كه او به تهران بازگشت باشگاه پرسپوليس هيچ ITC‌ براي مهاجم بوشهري تيمش صادر نكرد، اين يعني قرارداد مهدي طارمي با باشگاه تركيه‌اي كامل نشده است.
۳- از ديگر مواردي كه باشگاه پرسپوليس مي‌تواند در لايحه اعتراضي‌اش به آن اشاره كند، بحث دريافت مبلغ قرارداد از سوي طارمي است. مهاجم جوان پرسپوليس با وجود اينكه قرارداد خوبي با باشگاه تركيه‌اي به امضا رسانده بود اما حتي يك يورو هم از اين باشگاه دريافتي نداشته است.
باشگاه پرسپوليس مي‌تواند با ارائه اين مستندات اميدوار باشد كه راي دادگاه عالي ورزش را به سود خود برگرداند.
پس از صدور راي فيفا مبني بر محروميت چهار ماهه مهدي طارمي و همين‌طور محروميت باشگاه پرسپوليس از دو پنجره نقل و انتقالات، طي جلسه‌اي با راهكارهاي قانوني موجود براي اعتراض به اين راي را بررسي كردند. با توجه به مستنداتي خبري كه وجود دارد قرار بر اين است باشگاه پرسپوليس رسما طي نامه‌اي به اين راي اعتراض كرده و خواستار بررسي موضوع در دادگاه عالي ورزش شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 3990
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی