loading...

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل تعميرات پرينتر تعمير چاپگر پرينتر دستگاه كپي ترخيص كالا ماشين هاي اداري

بازدید : 207
11 زمان : 1399:2

آيا به دنبال سريع ترين راه براي كاهش وزن هستيد؟ قرار است يك هفته ديگر به جشني برويد ولي لباس هايتان اين رژيم به شما كمك مي كند در كوتاهترين زمان ممكن وزن خود را تا 8 كيلوگرم كاهش دهيد.

آيا به دنبال سريع ترين راه براي كاهش وزن هستيد؟ قرار است يك هفته ديگر به جشني برويد ولي لباس هايتان برايتان كوچك شده اند؟ اين رژيم به شما كمك مي كند در كوتاهترين زمان ممكن وزن خود را تا 8 كيلوگرم كاهش دهيد.

البته كه راه هاي سريع كاهش وزن معمولا نتيجه پايداري ندارند و بايد پس از كاهش وزن خود رژيم غذايي مناسبي را دنبال كنيد و در كنار آن حتما به ورزش و پياده روي بپردازيد، اما اگر در مخمصه اي گرفتار شده ايد و بايد را كم كنيد اين رژيم به شما كمك مي كند به روشي طبيعي و بدون آسيب رساندن به بدن خود اين كار را انجام دهيد.

البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه ميزان تغيير وزن افراد مختلف مي تواند كاملا متفاوت باشد، اما در اين كه وزن كم مي كنيد هيچ شكي نيست. همچنين يادتان باشد كه تقلب نكردن و رعايت مو به موي برنامه داده شده شرط لازم براي رسيدن به نتيجه مطلوب است.

اين رژيم غذايي كه به نام رژيم «جنرال موتورز» (GM) معروف است يكي از سريع ترين روش هاي سالم و طبيعي براي كاهش وزن است. اين برنامه غذايي براي تمام گروه هاي سني مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد اما نبايد براي بيش از دو هفته متوالي آن را ادامه دهيد. طراحي سايت پس از يك هفته استراحت، البته بدون منفجر كردن خودتان با انواع خوراكي هاي پركالري، اگر خواستيد مي توانيد يك دوره دو هفته اي ديگر نيز از اين رژيم استفاده كنيد.

طي دوره اي كه اين برنامه غذايي را دنبال مي كنيد در نظر داشته باشيد كه تا جاي ممكن از موقعيت هاي استرس زا دوري كرده و خواب كافي داشته باشيد. همچنين به هيچ عنوان كمتر از حد مجاز غذا نخوريد و به خودتان گرسنگي ندهي تا روز هفتم ادامه دهيد.

روز اول
اين روز مهم ترين روز در رژيم غذايي شما است. امروز شما بايد فقط ميوه بخوريد؛ هر ميوه اي كه دلتان مي خواهد، هر وقت و هر چقدر كه دلتان بخواهد. تنها ميوه اي كه در اين روز مجاز به خوردن آن نيستيد موز است. برخي از ميوه هايي كه براي اين روز توصيه مي شوند سيب، هندوانه، خربزه و انار هستند. شما بايد بين 8 تا 12 ليوان آب هم بنوشيد و به غير از آب و ميوه از كنار هيچ خوردني ديگري حتي رد هم نشويد. هر گاه احساس گرسنگي كرديد باز هم ميوه و آب بخوريد.

روز دوم
امروز روز سبزيجات است و در تمام روز به غير از سبزيجات هيچ چيز ديگري نبايد بخوريد. شما مي توانيد انواع سبزيجات را به صورت خام و يا پخته مصرف كنيد. فقط حواستان باشد كه به هيچ عنوان در طبخ اين سبزيجات از هيچ گونه روغني استفاده نكنيد. آب پز كردن سبزيجات روش خلي خوبي ميتواند باشد. حتي مي توانيد سيب زميني آبپز هم بخوريد، اما بهتر است آن را براي وعده صبحانه مصرف كنيد تا كربوهيدرات هاي آن طي روز بسوزند.

برخي سبزيجات مفيدي كه مي توانيد در اين روز مصرف كنيد عبارتند از لوبياي پخته، هويج، بروكلي، خيار، كدو، كاهو و كلم. مي توانيد براي خودتان از تركيب اين سبزيجات سالاد درست كرده و آن را با آبليمو و يا سركه سيب بخوريد. طبيعتا فعاليت سيستم گوارشي شما افزايش پيدا كرده و بيشتر به دستشويي خواهيد رفت، جاي هيچ گونه نگراني نيست. فراموش نكنيد در اين روز هم 8 تا 12 ليوان آب در طول روز مصرف كنيد.

شما در روز سوم اجازه داريد در طول روز از انواع ميوه جات و سبزيجات به غير از موز و سيب زميني استفاده كنيد. مي توانيد صبح را با ميوه جات شروع كرده و براي ناهار از سبزيجات به شكل سوپ يا سالاد استفاده كنيد، سپس براي ميان وعده عصرتان از ميوه و براي شام مجددا از سبزيجات استفاده كنيد. ترتيب استفاده از ميوه ها و سبزيجات و يا تركيب كردن آنها كاملا به خودتان بستگي دارد. امروز هم بايد 8 تا 12 ليوان آب بنوشيد.

امروز روز موز و شير است! به غير از اين دو شما هيچ چيز ديگري نبايد بخوريد. البته جاي هيچ گونه نگراني نيست، زيرا شما اجازه داريد بين 8 تا 10 موزهمراه با سه ليوان شير در اين روز بخوريد. شايد فكر كنيد كه ممكن است احساس گرسنگي شما را اذيت كند، اما بر خلاف آنچه شما فكر مي كنيد اين ميزان از شير و موز شما را در تمام روز سير نگه خواهد داشت.

تنها نكته اي كه بايد رعايت كنيد اين است كه سهميه شير و موز خود را به صورت مناسب براي تمام روزتان تقسيم كنيد. سعي كنيد سه ليوان شيرتان را براي صبحانه، ناهار و شامتان بگذاريد تا همراه با موز احساس سيري بيشتري به شما بدهد. طراحي سايت ,آب خوردن را فراموش نكنيد، آن هم 8 تا 12 ليوان!

شما بيش از نيمي از راه را طي كرده ايد و امروز مي تواند يك روز رويايي باشد، زيرا بالاخره اجازه داريد يك پيمانه برنج بخوريد! البته اين برنج بايد بدون هيچ گونه روغني پخته شده باشد. در طول روز حتما 6 تا 7 عدد گوجه فرنگي تازه فرنگي اسيد اوريك بدنتان را افزايش خواهد داد حتما بايد حداقل 10-12 ليوان آب بخوريد. شما همچنين مجاز به خوردن سوپ سبزيجات بدون روغن شامل كدو، كلم، هويج و بروكلي، هستيد. ميوه هايي كه امروز مي توانيد بخوريد سيب، پرتقال و گريپ فروت هستند.

روز ششم
امروز هم يك پيمانه برنج در برنامه غذايي شما قرار دارد كه مي توانيد آن را براي وعده ناهار مصرف كنيد. بقيه روز را بايد با خوردن سبزيجات به صورت خام يا پخته بگذرانيد. طبق معمول هر روز 8 تا 12 ليوان آب بنوشيد. تا روز ششم شما حتما احساس سبكي خواهيد كرد و عملكرد سيستم گوارشيتان نيز بهبود پيدا كرده و متابوليسم بدنتان افزايش پيدا كرده است.

روز هفتم
شما موفق شديد! امروز روز آخر است و شما مي توانيد همان برنامه اي كه در روز ششم داشته ايد را تكرار كنيد، اما يك ليوان آبميوهمروز هم بايد تكرار كنيد. در پايان روز خودتان را وزن كنيد و نتيجه زحمات يك هفته اي خود را ببينيد، اگر در آينه نگاه كنيد خواهيد ديد كه پوستتان نيز روشن تر و شفاف تر شده است. آن چه در ظاهر مي بينيد تنها بخشي از مزاياي اين رژيم يك هفته اي است. يادتان باشد كه چقدر در اين هفته تلاش كرده ايد و آن را با پرخوري كردن در روزهاي آينده از بين نبريد.
ورزش كردن حتي در خانه مي‌تواند سلامت را افزايش دهد و از بروز بيماري‌ها جلوگيري كند. اگر مي خواهيد سالم باشيد بايد اطمينان حاصل كنيد كه به اندازه كافي ورزش مي كنيد. نشانه‌هايي وجود دارد كه مشخص مي‌كند ميزان ورزش كردن شما كافي نيست.

ورزش كردن فوايد زيادي از جمله افزايش كيفيت زندگي، بهبود بخشيدن به روحيه، افزايش سوخت و ساز بدن، انرژي و كاهش احتمال بيماري‌ها داد.
اگر مرتبا مريض مي شويد و به نظر شما اين مساله غير عادي است بايد بيشتر ورزش كنيد. ورزش كردن سيستم ايمني بدن را قدرتمندتر مي‌كند و از بروز بيماري‌هاي جلوگيري مي‌كند.

۲. يبوست:
اگر احساس مي كنيد كه سيستم گوارشي شما خوب كار نمي‌كند و دچار يبوست مي شويد بهتر است بيشتر ورزش كنيد. ورزش كردن فعاليت روده‌ها را تحريك مي‌كند. هر چقدر بيشتر ورزش كنيد غذا راحت‌تر هضم مي‌شود و روزها سريع‌تر كار مي‌كنند.

۳. احساس تنگي نفس:
احساس تنگي نفس يكي از نشانه‌هايي است كه بايد بيشتر ورزش كنيد. تنگي نفس مي‌تواند نشانه سوخت و ساز نامناسب يا مشكلات قلبي – عروقي باشد كه هر دو با ورزش بهبود پيدا مي‌كنند.

۵. اختلال در خواب:
فعاليت فيزيكي و ورزش باعث مي‌شود كه ساعت بدن تنظيم شود. افرادي كه شب‌ها بي‌خوابي دارند، مي‌توانند با انجام ورزش از اين مشكل جلوگيري كنند.
نكته 1: براي رسيدن به نتايج بهتر روزي 45 دقيقه پياده روي را در برنامه خود بگنجانيد.

نكته 2: شما مجاز هستيد هر چقدر كه خودتان مي خواهيد چاي سبز و قهوه، البته بدون شير و شكر، بنوشيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 3983
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی