loading...

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل تعميرات پرينتر تعمير چاپگر پرينتر دستگاه كپي ترخيص كالا ماشين هاي اداري

بازدید : 232
11 زمان : 1399:2

هنوز عليرضا منصوريان كنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي با ذوب‌آهن را به پايان نرسانده بود كه نام‌هاي متعددي براي انتخاب جايگزين وي مطرح شدند؛ از مجتبي جباري و مك‌درموت كه هم‌اكنون بازيكن و مربي استقلال هستند نيز به حضور او در ايران پرداخته‌اند؛ اما بعيد است استقلالي‌ها بتوانند مبلغ مورد نظرش را پرداخت كنند. در ادامه به بررسي گزينه‌هاي مربيگري استقلال پرداخته شده است.

هنوز عليرضا منصوريان كنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي با ذوب‌آهن را به پايان نرسانده بود كه نام‌هاي متعددي براي انتخاب جايگزين وي مطرح شدند؛ از مجتبي جباري و مك‌درموت كه هم‌اكنون بازيكن و مربي استقلال هستند گرفته تا دراگان اسكوچيچ، كريستوف دام پرآوازه ترك‌تبار كه حالا رسانه‌هاي كشورش نيز به حضور او در ايران پرداخته‌اند؛ اما بعيد است استقلالي‌ها بتوانند مبلغ مورد نظرش را پرداخت كنند. در ادامه به بررسي گزينه‌هاي مربيگري استقلال پرداخته شده است.

بزرگترين مربي كه نامش براي سرمربيگري در استقلال مطرح شده، فاتح تريم، سرمربي پرآوازه ترك‌تبار است. او كه در تركيه لقب «امپراتور» را يدك مي‌كشد، در دوران بازي هم ستاره‌اي شناخته‌شده در فوتبال اين كشور بود. تريم مربيگري را زير نظر يوپم‌ملي تركيه را بر عهده گرفت، اين تيم جايي در بين تيم‌هاي درجه دو اروپايي هم نداشت؛ اما با هدايت او ترك‌ها براي نخستين‌بار حضور در يورو را تجربه كردند. بعد از يورو ٩٦ تريم به گالاتاسراي رفت و چهار بار پياپي اين تيم را در ليگ تركيه به قهرماني رساند؛ اما دستاوردي كه باعث شد تا تريم به يك مربي بين‌المللي تبديل شود، قهرماني در جام يوفا با شكست آرسنال بود. همين موفقيت كافي بود تا تريم راهي سري آ شود. او تنها يك فصل در فيورنتينا مربيگري كرد و به دليل درگيري با ويتوريو چكي‌گوري، مالك باشگاه فيورنتينا از اين باشگاه جدا شد؛ اما سبك هجومي تيمش، او را در فوتبال ايتاليا بسيار محبوب كرد. اين عملكرد خوب باعث شد تا ميلاني‌ها كه به ‌دنبال يك مربي جديد بودند، براي به خدمت‌گرفتن او اقدام كنند؛ در حالي ‌كه گفته مي‌شد در همان موقع ليورپول و بارسلونا هم براي استخدام مجله اخبار او در تلاش بودند. اوضاع در سن سيرو براي تريم چندان خوب پيش نرفت. هر چند ميلان او هجومي بازي مي‌كرد، اما شكنندگي خط دفاعي كار دست تريم داد؛ شكست مقابل پروجا و تورينو و تساوي برابر ونتزيا و بولونيا صبر سيلويو برلوسكني و آدريانو گالياني را لبريز كرد و آنچلوتي جانشين امپراتور شد. پس از آن و در تمام ١٥‌سال گذشته، دوران حرفه‌اي تريم در رفت‌و‌آمد بين گالاتاسراي و تيم‌ملي تركيه سپري شد. اوج كار او در اين سال‌ها در يورو ٢٠٠٨ بود؛ رقابت‌هايي كه تركيه آن را با شكست مقابل پرتغال آغاز كرد؛ اما پيروزي‌هاي هيجان‌انگيز مقابل سوييس، جمهوري چك و كرواسي شاگردان تريم را تا نيمه نهايي پيش برد. تريم از ‌سال ٢٠١٣ و بعد با چنين رزومه‌اي در استقلال مي‌تواند اتفاق خوبي براي ليگ ايران باشد؛ اما گفته مي‌شود او مبلغي در حدود ٢‌ميليون دلار براي قراردادي ١,٥ ساله خواسته و بايد ديد آيا استقلالي‌ها مي‌توانند اين مبلغ را پرداخت كنند يا خير. با وجود اين علاوه بر رسانه‌هاي داخلي، مطبوعات و شبكه‌هاي تلويزيوني كشور تركيه نيز به موضوع حضور تريم در ايران پرداخته‌ و اين را يك اتفاق مهم دانسته‌اند.
اگر چه مسئولان و اطرافيان باشگاه ورزشي استقلال هيچ اسمي از كريستوف دام نبرده‌اند، اما گفته مي‌شود اين مربي مورد نظر وزارت ورزش است تا به استقلالي‌ها پيشنهاد داده شود. دام كه در فوتبال آلمان سابقه زيادي دارد، تا همين چند روز قبل سرمربيگري تيم‌ملي روماني را بر عهده داشت. او اما بعد از نتايج ضعيف در مقدماتي جام‌جهاني ٢٠١٨ روسيه از سمتش بركنار شد و اكنون هدايت تيمي را بر عهده ندارد. درباره دام شايعات زيادي شنيده مي‌شود و ظاهرا پيشنهادهايي از كشورهايي مانند اتريش، سوئد، تركيه و... دريافت كرده ولي هنوز تصميمي نگرفته و شايد براي هدايت استقلال راهي ايران شود.
منابع نزديك به استقلال اعتقاد دارند سرجيو فارياس نامي است كه نبايد از كنار او به سادگي عبور كرد. گفته مي‌شود فارياس برزيلي كه دو دوره با پوهانگ استيلرز قهرمان در ليگ قهرمانان آسيا شده است، يكي از گزينه‌هاي مورد نظر استقلالي‌ها است. اين مربي ٥٠ساله در تيم‌هايي همچون زير ١٧‌سال و زير ٢٠‌سال برزيل، پوهانگ، الاهلي، الوصل و گوانگجو مربيگري كرده و يك‌بار نيز به‌ عنوان بهترين مربي‌ سال كره انتخاب شده است. درباره گفته مي‌شود او طي روزهاي آينده براي انجام مذاكرات نهايي به ايران سفر مي‌كند.
دراگان اسكوچيچ كروات به واسطه عملكرد خوب در ملوان و فولاد خوزستان همواره يكي از دم‌دستي‌ترين گزينه‌هاي سرمربيگري در استقلال بوده است.با وجود اسامي مطرح‌شده، هدايت استقلال تا زمان انتخاب سرمربي جديد با مربي بدنساز ايرلندي خواهد بود. مك درموت مربي كه با نظر منصوريان به استقلال آمد، تنها دستيار او است كه از سمتش استعفا نكرده و حالا مديران باشگاه او را به ‌عنوان مربي موقت انتخاب كرده‌اند تا در بازي‌هاي آينده استقلال را هدايت كند. اين در حالي است كه مك درموت در بازي با سپيدرود محروم است و در اين شد. اين مربي كه رفقاي نزديكي نيز در ايران دارد، هميشه نامش مطرح شده و حالا نيز گفته مي‌شود آماده نشستن روي نيمكت استقلال است. البته استقلالي‌ها هنوز با او مذاكره‌اي انجام نداده‌اند اما شايد اگر مذاكره با گزينه‌هاي ديگر منتفي شود، اسكوچيچ هدايت آبي‌ها را بر عهده بگيرد.

مجتبي جباري؛ تجربه اول
منابع نزديك به استقلال اعتقاد دارند سرجيو فارياس نامي است كه نبايد از كنار او به سادگي عبور كرد. گفته مي‌شود فارياس برزيلي كه دو دوره با پوهانگ استيلرز قهرمان در ليگ قهرمانان آسيا شده است، يكي از گزينه‌هاي مورد نظر استقلالي‌ها است. اين مربي ٥٠ساله در تيم‌هايي همچون زير ١٧‌سال و زير ٢٠‌سال برزيل، پوهانگ، الاهلي، الوصل و گوانگجو مربيگري كرده و يك‌بار نيز به‌ عنوان بهترين مربي‌ سال كره انتخاب شده است. درباره فارياس گفته مي‌شود او طي روزهاي آينده براي انجام مذاكرات نهايي به ايران سفر مي‌كند.


بازيكني كه حاشيه‌هاي زيادي را در روزهاي گذشته پشت‌سر گذاشته و گفته مي‌شود با مديران استقلال اختلاف‌هايي دارد نيز يكي از گزينه‌ها است. برخي مديران استقلال اعتقاد دارند در شرايط كنوني كه تيم نياز به آرامش دارد، مجتبي جباري با توجه به ديسيپلين و رفتار خاصي كه دارد، مي‌تواند به‌ عنوان مربي- بازيكن كارش را در استقلال ادامه دهد و هيچ بعيد نيست كه درنهايت او به‌عنوان گزينه نهايي آبي‌ها مطرح شود. البته جباري هنوز خودش نيز به اين شايعه واكنشي نشان نداده و بايد ديد اصلا در مقطع كنوني تمايلي به ورود به مربيگري دارد يا خير.

فركي و مظلومي؛ هميشه هستند

حسين فركي و پرويز مظلومي نيز اكنون هدايت تيمي را بر عهده ندارند، جزو گزينه‌ها محسوب مي‌شوند. اين دو مربي ايراني كه كمترين شانس را براي قبولي سرمربيگري استقلال دارند، نام‌شان براي اين منظور مطرح شده و قطعا تا زماني كه وضع گزينه‌هاي ديگر مشخص نشود، هيچ مذاكره‌اي با آنها انجام نخواهد شد, ديدن فرمائيد.

مك درموت؛ فعلا مربي است

با وجود اسامي مطرح‌شده، هدايت استقلال تا زمان انتخاب سرمربي جديد با مربي بدنساز ايرلندي خواهد بود. مك درموت مربي كه با نظر منصوريان به استقلال آمد، تنها دستيار او است كه از سمتش استعفا نكرده و حالا مديران باشگاه او را به ‌عنوان مربي موقت انتخاب كرده‌اند تا در بازي‌هاي آينده استقلال را هدايت كند. اين در حالي است كه مك درموت در بازي با سپيدرود محروم است و در اين شرايط مشخص نيست چه اتفاقاتي روي نيمكت آبي‌ها در هفته هشتم رخ مي‌دهد. بايد منتظر ماند و ديد در آينده چه اتفاقاتي پيرامون نيمكت استقلال رخ مي‌دهد, طراحي سايت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 3986
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی