loading...

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل

ساخت اپليكيشن طراحي سايت سئو سايت اپ موبايل تعميرات پرينتر تعمير چاپگر پرينتر دستگاه كپي ترخيص كالا ماشين هاي اداري

بازدید : 271
11 زمان : 1399:2

احمدي خودش زماني بازيكن فوتباليم پاس تهران با بزرگاني همچون همايون شاهرخي، فرامز ظلي و اصغر شرفي همدوره و همبازي بوده است. بر همين اساس تعجبي ندارد اگر بدانيد اين گزارشگر تلويزيوني به نوجوانان برق شيراز دعوت و در ادامه در تست جوانان پرسپوليس قبول شد اما بين فوتبال و درس دومي را انتخاب كرد.

احمدي خودش زماني بازيكن فوتبال بوده است. پدرش هم در دهه ۴۰ در تيم پاس تهران با بزرگاني همچون همايون شاهرخي، فرامز ظلي و اصغر شرفي همدوره و همبازي بوده است. بر همين اساس تعجبي ندارد اگر بدانيد اين گزارشگر تلويزيوني به نوجوانان برق شيراز دعوت و در ادامه در تست جوانان پرسپوليس قبول شد اما بين فوتبال و درس دومي را انتخاب كرد.

(با صداي بلند مي‌خندد) هنوز كه نمرات و كارنامه اين كلاس‌ها به دست‌مان نرسيده است. قرار است آبان نتايج اعلام شود. در مجموع راضي‌‌كننده بود و براي من يكي خيلي مفيد بود.
پيشنهادي از تيم‌هاي باشگاهي داخلي براي مربي‌گري به دست تو نرسيده است؟

نه‌ آقاجون! ببينيد من سال ۱۳۹۰ مدرك C مربي‌گري آسيا را گرفتم و ۶ سال طول كشيد تا به كلاس‌هاي B رفتم. ضمن اينكه در سال‌هاي ۹۲، ۹۳ و ۹۴ به مدت ۳ سال در رده بزرگسالان و اميد در تيم آرياناز در آسياويژن تهران مربي‌گري كردم ولي در حال حاضر قصد فعاليت در اين عرصه را ندارم.
استرس شغل مربي‌گري زياد است. از آن گذشته هنوز انگيزه و انرژي زيادي براي كار اجرا و گزارشگري ورزش فوتبال دارم و به دنبال مربي‌گري نيستم. اگر هم به كلاس‌هاي مربي‌گري رفتم صرفاً براي دانش‌افزايي و دريافت اطلاعات فني سايت طراحي براي بهبود گزارش‌هايم بوده است.
در مجموع شغل مربي‌گري جذاب‌تر است يا گزارشگري؟

نمي‌توان جواب درستي به اين سؤال داد. هر كدام جذابيت‌هاي خود به همراه استرس‌هايش را به همراه دارد. عشق و علاقه در اين دو عرصه حرف اول و آخر را مي‌زند اما به شخصه گزارشگري فوتبال را بيشتر از مربي‌گري دوست دارم.
بيشتر روي سؤالاتم از مهمانان برنامه تأثير گذاشته است تا گزارش‌هايم! پشت صحنه برنامه‌هاي تلويزيوني معمولاً با كارشناسان و مربيان بحث و تبادل نظر مي‌كنيم كه برايم هميشه جذاب بوده است.
نه، هرگز به خودم اجازه نمي‌دهم به بزرگي مثل آقاي كريمي توصيه‌اي داشته باشم. ايشان به همراه آقايان مهدي مهدوي‌كيا، وحيد هاشميان و علي دايي جزو مفاخر فوتبال ما هستند و همواره براي اين عزيزان آرزوي موفقيت دارم.
كنار علي‌آقا كريمي بودن باعث افتخار است اما قرار نيست من مربي‌گري كنم. همين اجرا و گزارش براي ما كافي است! (دوباره مي‌خندد)
راستي قبل از گزارش مجله اينترنتي ديدار رفت الهلال عربستان و پرسپوليس، فكرش را مي‌كردي بازي با آن نتيجه تمام شود؟
از آن‌جايي كه قرار بود اين بازي را گزارش كنم تحقيقات زيادي روي الهلال عربستان داشتم و متوجه شدم چه بازيكنان خارجي باكيفيتي دارد. همين كارلوس ادواردو گرچه به پرسپوليس گل نزد ولي خيلي تأثيرگذار نشان داد و خط دفاع ما را اذيت كرد. متأسفانه تفاوت بازيكنان خارجي در فوتبال ايران و كشورهاي عربي خيلي زياد است كه در همين بازي پرسپوليس و الهلال عربستان كاملاً به چشم آمد.
ديگر نه! (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) البته از شوخي گذشته دوست دارم نماينده كشورم در تقابل با تيم سعودي موفق باشد. فوتبال رو ندارد و اميدوارم پرسپوليس بتواند اين نتيجه را جبران كند.
يعني همان‌طور كه بارسا پس از شكست ۴ بر صفر مقابل پارس‌سن‌ژرمن در ديدار برگشت ۶ گل زد و به ليگ قهرمانان اروپا برگشت پرسپوليس هم مي‌تواند جبران مافات كند؟

خيلي خيلي سخت است اما غيرممكن نيست. در فوتبال هر اتفاقي امكان دارد به وجود بيايد و من هم براي نماينده كشورم آرزوي موفقيت دارم.
شايد گزارش اين بازي را به عادل فردوسي‌پور بدهند. هرچه نباشد بارسا با گزارش عادل توانست در ديدار برگشت ۶ گل به پاري‌سن‌ژرمن بزند!

هركس گزارشگر بازي برگشت شد اميدوارم پرسپوليس از سد الهلال گذشته و فيناليست شود.
بگذريم! تيم باشگاهي خارجي مورد علاقه‌ات كدام است؟

بنويسيد من يك آرسنالي متعصب هستم. علاقه خاصي به اين تيم دارم.
(دوباره مي‌خندد) نه! به نظرم بيشتر از آرسن ونگر، هواداران آرسنال از سياست‌هاي مديران باشگاه رنج مي‌برند. ونگر در واقع مجري سياست‌هاي درآمدزايي مسئولان باشگاه آرسنال است و خيلي تقصيري ندارد.
ولي خود آرسن ونگر هم با تصميمات و نتايج كم‌ طرفداران آرسنال را عذاب نمي‌دهد؟!

بيشتر از دست ونگر حرص مي‌خوريم تا اينكه رنج بكشيم. اينكه چه شد دراكسلر را از پارس‌سن‌ژرمن نياورد. لاكازت چرا خريداري شد؟ يا اينكه مذاكرات با امباپه چطور به بن‌بست رسيد و لمار نيامد و... خلاصه آن‌كه سرمربي فرانسوي فقط تابع تصميمات مديران خسيس آرسنال است.
فاجعه است. نمي‌توان جام‌جهاني را بدون ليونل مسي و آرژانتين تصور كرد. البته من خودم زلاتان را هم دوست دارم و از عدم صعود هلند به جام‌جهاني متأثر خواهم شد. سوئد بدون زلاتان جا‌م‌جهاني هم نرفت مهم نيست! (ناگهان يك چيزي يادش مي‌آيد) به نظر ليونل مسي خامه روي كيك جام‌جهاني روسيه است. غيبت او و تيم ملي آرژانتين حسابي به چشم خواهد آمد.
فكر مي‌كني تيم ايران در مجله اينترنتي جام جهاني روسيه چگونه ظاهر شود؟

به نظرم بتوانيم اين مرتبه سنت‌شكني كرده و به مراحل بالاتر صعود كنيم. نكته‌اي كه از همين حالا مي‌توانم پيش‌بيني كنم درخشش سردار آزمون و ميلاد محمدي در روسيه است. فكر مي‌كنم اين دو ستاره‌هاي ايران در جام‌جهاني روسيه باشند.
وظيفه خودم مي‌دانم از اعتماد مديران و مسئولان شبكه سوم سيما خاصه آقايان حسين آقازماني، حسين زكايي و مهدي هاشمي تشكر ويژه‌اي داشته باشم. اگر حمايت اين عزيزان نبود شايد امروز من محمدرضا احمدي مجري يا گزارشگر نبودم. اميدوارم بتوانم با عملكرد خوب خودم جوابگوي لطف دوستان باشم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 3989
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی